Detta med att blogga...

Är inte riktigt min grej 😂 kommer pĂ„ att jag aldrig uppdaterar men nĂ„tt inlĂ€gg hĂ€r och dĂ€r borde jag vĂ€l klara... just nu ligger jag i sĂ€ngen har en sovandes Simon pĂ„ ena sidan, en sovande bĂ€bis i magen och en hund som sover pĂ„ andra sidan. 


Vaknade av vĂ€rldens ryggont, kan vara för jag legat pĂ„ samma sida hela natten med en blandning av sammandragning. För det Ă€r nĂ„tt jag börjat fĂ„ nu, hela magen blir stenhĂ„rd och ryggen vĂ€rker ett tag. Skönt att kroppen börjar vĂ€nja sig vid en förlossning. Hoppas verkligen att det snart kan dra i gĂ„ng, men rĂ€knar med att fĂ„ gĂ„ över tvĂ„ veckor. SĂ„ alltsĂ„ 26 december + 2 veckor blir ju alltsĂ„ 10/1-17 sĂ„ vu fĂ„r se om denna bebbe blir född 2017 eller 2016! Oavsett vad sĂ„ Ă€r h*n sĂ„ vĂ€lkommen!❀

PĂ„ tisdag gĂ„r jag in i v.38 vilket betyder tvĂ„ veckor kvar till bf och jag jobbar fortfarande 😂 trodde aldrig att detta var möjligt innan jag blev preggo! Men hĂ€r Ă€r jag 21 Ă„r, jobbar pĂ„ en förskola, renoverar hus pĂ„ kvĂ€llarna och myser med min kĂ€ra sambo och hund pĂ„ nĂ€tterna! Underbara liv! Nu lĂ€ngtar vi bara efter bebbe!❀

Skriv inlĂ€ggstext 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÄn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!