älskar mitt jobb!❤

Påpälsad ocg klar innan jag drog på jobbet idag. Har insett hur mycket jag älskar det jag jobbar med, att vicka och vara på olika förskolor är inte så hemskt som alla sagt att det är. Jag trivs med det. Jag är glad att jag får träffa så många olika barn, att se hur unika dlm verkligen är. Det finns inget bättre än att få en snorig puss/kram av barnen. Eller att höra samma sak varje gång,  eller bara sitta och titta hur fint dom leker. Jag är såå glad att jag gick den linje jag gick på gymnasiet. Tack för att mitt jobb finns!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!