Året som gått.

Vad ska man säga... 2014 blev ett fantastiskt år, pluggade mestadels av dagarana mellan januari till maj, var på världens bästa förskola och sedan tackade jag för mig och skolan för denna gång. Studentmössorna åkte på och jag var glad.
 
Började sommaren med att jobba på Åhlens fram tills augusti, arbetslös i ca 4 veckor. Sedan dubbeljobb fram tills i november. December blev nog den jobbigaste men bästa månaden på länge, flyttade till Piteå, blev sambo och jobbade här.  Firade även jul utan någon av min familj denna jul. Utan vi blev kvar här i piteå och umgicks med Simons familj och fasters lilla melle.  Annandagen åkte vi hem till mamma där vi även sov över, mys med min släkt och hade det allmänt bra.
 
Måste säga att 2014 blev ett underbart år, men 2015 kommer bli bättre.
 
Kan redan säga att 2015 börjar otroligt bra, ett jobb på 100% fram tills midsommar och börjar verkligen få ordning här i lägenheten, ett tips till er som vill flytta hemifrån, gör inte det under jul... blir såååå mycket mer ni måste köpa på en gång, det har jag lärt mig iaf. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!