Dessa vänner är inte som alla andra.

För ett halvår sedan, en dag på jobbet och det vanliga. Vikarier personalbrist och allt annat kom denna tjej instormande på just min avdelning. Denna dag trodde jag inte att hon skulle betyda så mycket för mig som hon faktiskt gör. Hon var pratglad, spontan och helt underbar, jag trodde aldrig att vi ens skulle bli vänner utan tänkte mer, ja hon gör sitt jobb, är med barnen och pratar allmänt med oss ordinarie personal. Men efter denna dag har hon betytt mer och mer för varje dag. Väldens bästa Cajsa, hon är min bästa vän, jobbig och helt underbar. 
 
Att en person kan komma in i ens liv på en dag och betyda så mycket som hon gjort. Funnits där när det varit som tyngst, varit med då jag varit som lyckligast. Men viktigast av allt, hon finns alltid där oavsett om jag är arg, ledsen eller behöver en kram. hon finns till och med där då jag är som argast och bara vill vara för mig själv, hon får mig att skratta och inse att livet kan förändras på en sekund. Denna tjej var den första som fick veta att jag plussat, hon kommer alltid att finnas vid min sida oavsett vad. Cajsa du är bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsisen

Ååh underbaraste du, detta gjorde just min helg så mycket bättre!
Blev så glad när jag såg detta. Underbaraste Elin, du betyder sjukt mycket för mig och så glad att jag hittade dig på vägen💕 Och trodde aldrig jag skulle finna en så bra vän här i Piteå! Kommer alltid finnas hos dig vad som än händer och ändå om vi inte pratar varje dag så finns du i mina tankar😘 Kram på dig gumman!

2016-08-20 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!