Äntligen är huset vårat!

Som vi väntat och i måndags var dagen äntligen här, vi skrev klart alla papper och nu är huset vårat!

Lägenheten städades måndag kväll och tisdag kväll, sedan lämnade jag den för gott. Sjukt blandade känslor, min allra första lägenhet och den trygghet jag hade här i Piteå.

Huset var efterlängtat och jag trivs som bara den här. Började renovera huset i onsdags, packade upp massor med flyttkartonger och nu känner jag mig nöjd. Vi har ett tillfälligt sovrum och ett vardagsrum som vi faktiskt kan slappna av i. Behövs nu när det är nära tills bebis är beräknad.

Vi har mycket som behöver göras här hemma i huset men vi tar det i våran takt, beroende på när lillen i magen vill komma ut. Den är välkommen när den känner sig redo!❤️

Idag lördag jobbar Simon kväll och jag myser här hemma med blixten!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!