Soffan och julfilmer

Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

Hamnade i soffan istället för att städa ikväll, får ta tag i städningen imorgon istället, orken fanns inte riktigt där idag. Sammandragningarna kommer och går hela dagarna/kvällarna trots att jag inte gör många knop. Märks att kroppen vill vila nu innan det är dax, samt att jag fortfarande jobbar 100% på en småbarns gör ju Att kroppen måste få vila ibland, Simon blir nog glad då han får höra att jag iaf har lyssnat på kroppen idag



Jag hoppas iaf att orken hittar tillbaka tills imorgon då jag ska jobba, sen får vi se vad barnmorskan säger imorgon, har tid där 8 och sen jobbar jag till kvart i sex. Efter det är de valpkurs på schemat. Sista valpkursträffen, ska bli så skönt att få det avbockad. Sedan blir det hem och städa, fortsätta måla i vårat sovrum och sedan hinner vi kanske med lite mys jag och Simon. Vi har inte riktigt hunnit med de senaste tiden, så lite kvalitetstid bara han och jag hade suttit fint nu innan bebis kommer till världen.

Måste verkligen erkänna att det börjar bli tungt, jag har ont i ryggen till och från och jag sover så lite ni på nätterna så det är inte ens lite kul att vara gravid längre... men nu är det inte länge kvar tills bebbe kommer, fem veckor till ska jag nog klara. På tisdag går vi in i v.38+0 så då är det endast två veckor kvar till bf. Som jag längtar ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!