-27

Kallt, kliar över hela kroppen, röda fläckar och kladdig både morgon och kväll... Ungefär så min vinter ser ut, jag hatar verkligen mitt exem som jag har över hela kroppen. Värst är det på vintern såklart då det är torr luft och kallt. Kan inte ha Jens på mig för då har jag exem hela benen, ska jag ha Jens måste jag ha långkalsonger eller bomullsstrumpbyxor under... Världens största problem kan vissa tycka, men då man vaknar vissa mornar med blodfläckar här och där på lakanet är det inte lika kul. Aja nu ska jag smörja mig och gå och lägga mig. Jobb imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!