Fredag igen!

Helt sjukt... fredag igen, denna vecka har bara sprungit iväg.

I måndags var jag hos min bm där vi mätte magen och kollade så bebbe mår bra, allt såg bra ut och sedan skulle vi på valpkurs men Simon blev utringd på jobb. Cajsa följde med på kursen och sedan for vi hem till oss och flyttpackade. Snart är hela lägenheten tömd på saker och ligger i flyttkartonger. 22 flyttkartonger är fyllda och än är vi inte klara...

Annars då.. jag jobbar på för fullt, tagit vaccinet mot årets influensa har jag hunnit med så får se ifall jag får feber nu lagomt till helgen då det var en av biverkningarna 😂

Idag jobbar Simon kväll och resten av helgen jobbar han dag, så även denna helg är jag själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!