Tisdag och ny vecka

Vi går alltså in i v.29 nu idag! Hade kunnat säga att jag hade velat starta denna tisdag på ett bättre sätt än att ta två alvedon och en tablett antibiotika! Men sånt är livet då jag inte har speciellt bra öron. Öroninflammation så trumhinnan går sönder så kan det bli ibland!

Sitter nu i bussen och är ovanligt trött, en bussresa som normalt brukar ta 30 min! Det är skönt men blir skönare då vi får huset, men nu har jag egentligen inget mer att säga, en bild på magen kommer inom kort!👍🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!