8/4-17

Vart ska man börja... nu har det hänt här i lilla trygga Sverige, vet inte vad jag ska säga, det är hemskt och jag är glad att alla nära och kära i Stockholm är oskadda!


Annars här hemma rullar dagarna på, Simon jobbar och har jobbat 4 kvällar och en dag idag... känns kan jag säga, men han har en jobbdag kvar imorgon och ikväll ska vi bara mysa ❤

Vi har varit på en prommis nu på morgonen, lillan sover och jag har hunnit äta frukost själv 👌🏻 det är vardagslyx 😂 så nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, snart vaknar lillan och brorsan min kanske kommer hit idag det blir trevligt 👍🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!