25/8-17

Då sitter jag här med telefonen igen, Alice sover i min famn och Simon är på jobbet.


Dagarna springer iväg och i måndags gjorde jag min första arbetsdag 2017. Det var kul, träffade mina nya kollegor, hade apt  och en föreläsning. Kan säga att jag var heeelt slut på kvällen så jag somnade strax efter nio. Tisdag jobbade jag också, så trevligt och man fick sakna Alice lite också 😍

Så Simon hade sin helg då jag jobbade (långhelg då han även var ledig lördag och söndag) så han jobbar resten av veckan. Men det funkar även det.

Nu har jag ungefär två månaders ledigt kvar om jag räknat rätt 😂 sen börjar jag jobba på heltid och Simon blir hemma med lillan ❤️ det kommer bli bra 👍🏻 annars rullar dagarna på och Alice blir äldre 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!