6/2-17

Just i detta nu håller Simon på i vårat blivande sovrum, vi började ju renovera då vi flytta in, sen blev det jul och tiden fanns inte där, sen kom Alice och tiden var ännu mindre till sovrummet. Samt att vi väntat på taket som ska dit, nu äntligen har vi fått det, så Simon och hans pappa sätter upp det just nu, så då är det bara att måla runt fönstret och garderoben kvar, pluss golvet som Simon ska fixa imorgon 👍🏻 jag är så taggad att få börja fixa med inredning och annat så det blir mysigt 👍🏻

 
Annars har vi inte gjort mycket idag, myst på här hemma. Alice sov fyra timmar på förmiddagen så jag fick mig en sovstund på två timmar och jag har nog inte sovit så hårt sen hon föddes 😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!