12/1-17

Tiden springer iväg och på lördag börjar Simon jobba igen. Vi lever i våran bebisbubbla och Alice är världens snällaste barn. Vaken många timmar på dagarna och förhoppningsvis har vi börjat få till nån sorts  nattrutin också. Amningen fungerar utmärkt och jag tror jag har grädde i brösten😂 imorgon ska vi på BVC för vägning av våran skatt❤️ 

 
Vi har haft mycket besök och fått såå fina saker till henne, Alice och vi har så fina släktingar och vi har så fina vänner som ger oss sö fina presenter! Hunnit på första vagnpromenaden har vi också gjort. Annars har vi bara varit hemma och myst på❤️
 
Blixten är så mån om lilla Alice så så fort hon gråter går han och tittar vart hon är 😍 ingen är lyckligare än vad jag är just nu. Min fina familj ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!