30/1-17

Donnan här hemma valde att ge mamma sovmorgon idag, hon var helt slut efter gårdagen. Sedan var hon vaken till klockan två då hon slocknade och jag fick egentid i soffan.

 
Hela graviditeten har jag varit hård i magen till och från, så för två veckor sedan var förstoppningen här. Då vi var hos mamma igår så gav hon mig lite medicin så det tog jag idag, vilket har resulterat i kallsvettning och bubblig mage hela dagen. Hoppas jag slipper förstoppningen nu för det är inte speciellt kul.
 
Hela kvällen har lillan varit vaken så hon somnade klockan 10, övertrött och allmänt mammig. Älskade lilla flicka❤️ hon var så pass mammig att hon grät då jag gick på toa, tog ca 1 min men den tiden var för lång 😂 men tack vare att hon var pigg ikväll var hon rätt nöjd hos pappa delar av kvällen 👍🏻 så jag hann få mig en dusch/egentid, vilket uppskattas väldigt mycket då jag har henne nätter, dagar och även kvällar då hon är extremt hungrig. Tur hon har en underbar pappa som ändå tar henne ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!