21/6-17

Hej igen!
var ett tag sedan jag skrev sist, denna gång sitter jag vid datorn och skriver, och det har inte hänt sen Alice föddes. Men livet rullar på, alice blir större. I detta nu matar jag henne med gröt samtidigt som jag skriver. 
 
Simon jobbar kväll, vilket betyder att vi är själva från 12-21.45 ungefär. Men vi har blivit vana detta nu :) utanför så regnar det och jag har tänkt att ta mig en lååång promenad med hunden och vagnen, det blir nog bra. Min mage är uppsvälld och inte alls speciellt bra. Blir väl så när man varit hård i magen i snart 6 månader.. och långt innan alice föddes... så är väl typ ett år snart, härlig info att del med sig av.. men så ser livet ut och detta är där jag skriver av mig. Sen hade jag tänkt att skriva ett inlägg om amning, får se när det blir. 
 
Annars, vad har hänt sen sist? Alice gudfar tog studenten, vi var där och firade honom, gav han paket och fick äta buffé. Sedan for vi vidare till simons föräldrar då simons lillasyster gått ut nian. Blev fika och middag, sen har det inte hänt speciellt mycket.
 
Alice har börjat ta sig framåt i gåstolen, sitter mestadels upp nu för tiden, vill helst inte ligga och ska ha all uppmärksamhet. så tättta, städa och plocka undan är inte speciellt lätt. Nu börjar hon vara trött och detta inlägg börjar bli längre än vanligt. Så nu ska jag gå och byta blöja, klä på henne och sedan ska vi ut i regnet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!