9/5-17

HĂ€r sitter vi, en tisdag klockan 13.19 och lillan sover i famnen. Men nu vaknade hon igen 😂 Simon jobbar och vi har hunnit stĂ€da, tvĂ€tta och Ă€ta frukost. nu hoppas vi att rörisen kommer och kopplar om rören sĂ„ vi fĂ„r in diskmaskinen. NĂ€r Simon kommer hem tror jg att vi fortsĂ€tter med lillans rum, sen kanske farbror Jocke kommer hit (Alice gudfar ❀)


Nu ska jag klĂ€ pĂ„ mig, kĂ€ka lunch och sen hĂ€nga den sista tvĂ€tten!đŸ‘đŸ» en effektiv dag med andra ord. Tror Ă€ven jag ska börja ett nyttigt liv, försöka mig ut pĂ„ en prommis ikvĂ€ll dĂ„ Simon slutat, sluta Ă€ta godis och massa annat skit man fĂ„r i sig dĂ„ man Ă€r hemma. Nu ska dom sista gravidkilona jĂ€vlart bort. Ska Ă€ven försöka mig pĂ„ lite trĂ€ning.

Annars dĂ„, vi har hunnit med en massa fix hĂ€r igĂ„r, hela hennes rum Ă€r gipsat, diskmaskin, kyl och frys Ă€r fixat. Sen dĂ„? Jag vet inte om jag har tid att skriva mer för lillan börjar vara lite arg 😂


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÄn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!