Skellefteå

Gårkvällen spenderades i bilen till skellefteå, sedan massa skratt och mys hos pappa. Lånade även hem Emma från hennes far och hon tog min tlf då hon fick chansen. Så här är några fina bilder på henne!😂

Dagen idag har spenderats på stan där vi fikade, kollade på bebiskläer och bara myste på. Sedan åkte vi till stidos små valpar. Hur söta som helst.

Sedan åkte vi hem, lagade middag och sedan somnade jag i soffan. Bebis har varit ovanligt lugn idag men nu kl. 22.03 är det full rulle och svårt för mig att somna. Helt okej ändå!

Nu ska jag och Simon ta och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!