v.27+3

 
Magen växer så det knakar, tyvärr kom en förkylning/feber på posten denna vecka, kämpade mig igenom torsdagen men då jag kom hem hade jag feber och mådde inte speciellt bra. Var hemma idag och sov iprincip från jag sluta tills imorse vid 10. Så febern är nu borta men snorandet och tröttheten ligger kvar. 68,9% har gått av denna graviditet och det har gått sjukt snabbt, nyss var vi i vecka tolv och väntan på ultraljudet kändes långt bort. Men snart är vi i oktober och endast tre månader kvar till BF!
 
Enligt min gravidapp så väger barnet ungefär 1 kg och är ca 34 cm. vilket börjar man börjar känna, det är längre ner till marken och sparkarna känns betydligt mycket mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!