25/3-17

Länge sen jag skrev här, men jag har tänkt göra det massor med gånger men glömt bort det lika fort... skyller på amningshjärnan!


För en vecka sedan var vi på sjukhuset igen, ögonen blev godkända så nu kan vi släppa det, men istället fick lillan göra pricktest (hon var egentligen för liten då man ska vara 6mån) men då vi sa anledningen till det så löste dom de. Allergi medicin fick vi utskrivet och hästar, hundar och katter är lillan allergisk mot... stackarn fick mina gener. Hon blir täpt i näsan och får problem med andningen då vi varit kring djur... 

Annars har det inte hänt så mycket sen sist vi skrev, Joo skåningarna var här onsdag-söndag så mycket tid har spenderat hos svärisarna då Rikard fyllt 50. Igår var vi till Luleå och gick på stan i hopp om att hitta nått att ha pp sig på dopet, men utan resultat... 

Nu ligger lillan och äter, jag har hunnit duscha, sminka mig, fixa håret och städat hela huset under dagen 👌🏻 skönt att få de gjort. På onsdag ska vi på föräldraträff på BVC och på fredag (om en vecka) ska hon få sitt vaccin 👍🏻 snart kommer Simon hem, då får vi middagsgäster och gomat! Nä nu blev det här inlägget långt och jag vet inte vad mer jag ska skriva 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!