2016 ett bra år!

Nytt jobb, letar ny bostad, fått en ny familjemedlem och väntar på våran skatt! Kan inte annat än att säga 2016 har varit bästa året på väldigt länge! Skulle jag få en fråga för prick ett år sedan vad jag trodde jag skulle göra/vara idag så hade jag inte gissat på att jag letar hus, har skaffat hund och väntar vårat första barn. Men jag är så lycklig att livet blivit så här!

Saknar mina föredetta kollegor och stället men nya äventyr har börjat, stället jag är på nu är faktastiskt det också samt att jag har närmre hem, fördel för mig och lilla blixten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!