Dagen före dopparedagen

Bebis är kvar i magen, sammandragningarna är detsamma och imorgon är det julafton! Bebis verkar trivas i magen väldigt bra, sparkar och rör sig hela tiden. Idag ska jag till bm och mäta magen, får se vad som händer där idag. 


Simon jobbar till fyra och sedan kommer några vänner hit och myser. Ska försöka vila innan/efter jag varit hos bm för att orka hela kvällen. Ska även koka lite mer knäck, funderar på att göra lakritsknäck... men får se. Gjorde knäck även igår så vi har en halv plåt i frysen, men kändes lite ifall man ska ge bort nått där vi är till jul, eller så.

Vecka 39+3 är här så bebis är välkommen nu, känner mig mer som en stor boll än nått annat... jobbigt att ta sig upp ur sängen, jobbigt att ta på sig strumpor och skor. Hade jag fått bestämma själv hade jag nog gått runt med bh och trosor dagligen nu... men de går ju inte 😂 nu ska jag och blixten mysa lite innan jag ska promenera till min bm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!