Lucia

Skriv inläggstext 

Luciamorgon och jag vaknar tidigt, som vanligt. Så passar på att mysa i soffan tillsammans med täcket och blixten då och då.


Blev sjukskriven igår, så nu är jag hemma dom sista dagarna! Kan medge att det är rätt skönt eftersom att jag inte sover speciellt bra på nätterna, sammandragningar ofta och mycket. Så nu är jag hemma tills bebis kommer och jag längtar ju inte mindre då man går hemma hela dagarna!😂

Max 4 veckor kvar tills lillen är här, så i helgen ska vi på en tripp till Luleå, köpa det sista och även köpa julklappar. Så nu ser jag fram emot helgen, trots att Simon jobbar både fredag och söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!