V.38+3

Sämst på att blogga

Sådär ja... då var vi inne i v.38+3, sjukskriven och trött. Men annars är det bra. Denna lilla varelse i min mage kommer att spränga magen pp mig... h*n ryms snart inte i magen, varje spark och rörelse gör rent ont och det börjar vara väldigt tungt...


Men nog om klagandet jag trivs här i huset och boar väldigt mycket nu😂 Köpt det sista viktiga till bebis, tvättar alla sängkläder och myser på med blixten. Simon jobbar mycket kvällar men det gör mindre nu när jag är hemma, vi får våra lediga dagar tillsammans! 

Imorgon måste vi installera in basen till babyskyddet så det är fixat innan bebisens ankomst. 10 dagar kvar till bf, alltså ungefär 25 dagar så har vi en bebis här i huset 😍 som jag längtar❤️  sammandragningarna kommer och går hela tiden 😴 hade gärna fått sätta igång på riktigt istället för att få små känningar hela tiden. Sömnen är ett minne blått så det är skönt att jg faktiskt blivit sjukskriven nu, men tycker att jag gjort det bra som jobbade tills två veckor innan bf!👍🏻

Sovrummet är fortfarande ett projekt, vi väntar in taket som ska komma om två veckor, väggpanelen ska upp och golvet ska läggas. Men vi tar det i den takt som vi känner att vi klarar av!👍🏻

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, sen ska jag göra nån middag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!