Vaken några gånger

Börjar bli så less på att vara gravid nu👎🏻 vaken flera gånger per natt, sover dåligt då bebbe sparkar, hittar ingen skön ställning att sova på.

Endast typ fem veckor kvar... sen har jag lillen bredvid mig istället! Ska bli så skönt! Tänka sig att det redan är december och den lilles månad (hoppas jag på) så jag slipper denna mage! Hade inte gjort nått om den kom innan jul. Men räknar med att gå över två veckor så får vi se när den tänkt att titta ut! Jag är Stor, ful och allmänt less.

Nu måste jag försöka sova.. klockan är nu 00.57 och larmet ringer 06.00 för jobb!😴👍🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!