V.34+3

Ny vecka med bebbe i magen, för sisådär tre dagar sedan. Magen växter så det knakar och bebis i magen gör tydligare och tydligare rörelser.. eller dom känns mer och mer! Ont gör det också ibland då den får en ordentlig spark👍🏻 känner mig som en flodhäst och tar mig knappt upp ur sängen.

Nätterna är sisådär igen, kan inte riktigt sova som jag vill och när jag väl hittar en sovställning som är skön så börjar bebbe sparka...

Jobbar gör jag fortfarande och inga onda delar på denna kropp. Förutom där jag är spänd. Annars rullar allt på precis som vanligt. Huset får vi den 28/11 så vi är glada för det. Då kanske vi hinner med att börja fixa i ordning i sovrummet innan den lilla tänkt titta ut.

Just nu letar jag kläder att ha på mig på våran afterwork vi har nästa fredag... lyckas väl sisådär, får se om jag beställer hem en klänning i hopp om att jag kan ha den även på jul/nyår om det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!