Stängning på förskolan!

Detta var vad jag möttes av i onsdags då jag kom hem från jobbet, visade sig att det var en brand i lägenheten längst bort.

Efter jag sett detta så stod jag ute ett tag till för att se hur det gick. Sedan åkte vi och hälsade på en fd. Kollega och hennes 8 månaders bebis! Hur mysigt som helst, vi satt och surrade i två timmar ungefär sedan var jag trött som bara den och somnade gott då vi kom hem.

Idag har jag stängning på förskolan så börjar på ca 30 minuter, kanske inte det roligaste en fredag men sånt är livet. Sedan blir det att spendera kvällen i min ensamhet tillsammans med blixten då Simon är i Kalix på innebandy! Kanske passar på att flyttpacka så det blir gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!