7/6-17

Länge sedan jag skrev här, Alice har hunnit bli fem månader. Hennes utveckling går fram. Nu för tiden ålar hon bakåt, åker bakåt i gåstolen och äter allt man ger henne! Hon hade växt 2 cm på fyra veckor och gått upp nästan 500g. Så nu är vår lilla hela 63.9 cm och 6985 g❤ om jag inte mins helt fel 😂 hon har två tänder på g så hennes humör svajar och hon är ganska mammig👍🏻


Annars har Simon jobbat, jobbat och jobbat. Igår var det nationaldagen och vi bjöd hit mamma och Björn på middag. Då dom kom fick vi även deras gamla utebord 👌🏻 nu sitter jag i soffan, Simon får sovmorgon och Alice har somnat igen i min famn. Snart ska Simon få kliva upp (han tänkte ge mig sovmorgon idag igen, men somnade om ca 4 ggr imorse då lillan vakna😂 standard här hemma) så jag gick upp och hoppas på att Simon är ledig även i helgen så jag får sova ut utan att vara vaken en timma innan han kliver upp 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!