5/5-17

Var ett tag sedan jag uppdaterade hĂ€r 😂 tiden har inte riktigt funnits för nĂ„tt sĂ„nt, lillan krĂ€ver all min uppmĂ€rksamhet och ligga ner Ă€r inte det roligaste.


Men nu gör hon det och jag ger mig pÄ att försöka fÄ ner nÄgra rader hÀr. 22/4 var det dop, vi stökade och fixa hela kvÀllen den 21 och hela morgonen den 22. Det var kul, Alice Àlskar nÀr de Àr mycket folk, hon var glad hela ceremonin och undertiden vi fikade.

Sen har det varit pÄsk, dÄ for jag och Alice ivÀg till morfars barndomshem, myste dÀr och Simon var hemma och jobbade.
Helgen som var Äkte vi till stugan igen och myste pÄ, for en svÀng till Finland och sÄ.

Just nu bjuder piteĂ„ pĂ„ finvĂ€der, varmt och soligt!đŸ‘đŸ» nu gnĂ€ller lillan sĂ„ nu mĂ„ste jag ge henne uppmĂ€rksamhet đŸ‘đŸ»


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÄn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!